test

test

dinsdag 13 maart 2012

WAW003 -
Er was niet zoveel bij te spuiten en hij ziet er strak uit, al zeg ik het zelf. Nu moet ik nog altijd een groene toets aanbrengen, iets waar ik nog niet uit ben, het moet perfect zijn. Daarna of terwijl ga ik nog wat extra'tjes aanbrengen, lichtjes enzo..
De nieuwe bandjes zijn er ook op gelegd, de 50 brede Kojak rolt super vlot achteraan! Verrassend goed!
Echter de speling is nog niet opgelost, daar ga ik met mijn moeder eens naar kijken en ondertussen een andere nexus in steken (van de batavus).  






2 opmerkingen:

  1. Ik vind het resultaat zoals ik het nu zie wel redelijk geslaagd.

    Ik zou eigenlijk de schade aan de binnenkant van de wielkassen van mijn waw ook willen hetstellen maar vraag mij af of ik dat zelf moet doen maar zie nu dat het jou is gelukt is het moeilijk om terug een effen vlak te maken af valt dit nog mee?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die glasvezelversterkte plamuur vond ik heel goed en relatief makkelijk te gebruiken, het schuren is gewoon het meeste werk! Er zijn plaatsen waar het goed effen is, maar ook plaatsen waar er nog wat putjes zijn, ik vond niet direct een fijnere plamuur (behalve die donkergroene, maar doordat die barstte was het dubbel werk...)

    BeantwoordenVerwijderen