test

test

woensdag 15 februari 2012

WAW003 - Work in Progress -
Vorige week tijdens de vakantie ben ik weer beginnen fietsen, examens hielden me binnen. Gelukkig kwam er een sneeuwlaagje in het land, waardoor je heerlijk kan driften met de WAW! De foto in de kop is van in Merelbeke op een bevroren ondergelopen weide, heerlijk!
Achteraf wel wat last gehad van een bevroren naaf, dus de WAW terug in de garage tot het dooit. Nu kon ik niet stilzitten en ben ik maar eens begonnen met het schuren van het ruwe koetswerk, zodat ik een geliktere WAW krijg met een nieuwe, propere paintjob... Met een schuurmachine ben ik dan maar aan de slag gegaan, er zaten nog serieuze stukken plamuur op en de verschillende generaties verf waren nog goed na te tellen. Bij het uiterlijk opknappen zie je natuurlijk de scheuren en putten, ik heb me een met glasvezels versterkt plamuur gekocht, die ik plan vanmiddag aan te brengen, ik ben benieuwd naar het resultaat. Momenteel is de WAW al ferm geschuurd, het is nog niet perfect, maar een heuse verbetering tegenover vroeger. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten