test

test

woensdag 15 februari 2012

WAW003 - Zomer 2011 -
Ik had de WAW binnengestoken bij fietser.be, maar die heeft daar ongelooflijk lang niets staan doen. Tot uiteindelijk, na een paar keer zagen, we concreet afgesproken hadden dat hij klaar zou zijn na ik terug was van m'n ligfietsreis, rond 22 juli. 
Achteraf gezien was het ongelooflijk lui van mij om hem zelf niet in orde te zetten, wat perfect mogelijk zou geweest zijn en veel leerrijker! Dat ingezien, probeer ik nu gelijk wat zelf, maar het is nog altijd een werkpunt.
De WAW had nog altijd zijn wit grondlaagkleurtje met de bijpassende krassen.. tijd voor een leuk, uniek, mooi kleurke! Na wat ideetjes heb ik uiteindelijk gekozen voor matwit met rood dat uitloopt van van achteren naar voren door kleiner wordende bollen. Simpel verwezenlijkt door wat spuitbussen en een stuk karton waar ik cirkels van groot naar klein in gesneden had. Dit leuk effect verdoezelde ook het grof reliëf van de hardnekkige stukken verf en plamuur die ik er het vorige jaar niet af kreeg. Nog een voordeel is dat het goedkoop is, deze 'paintjob' kostte mij 7€ en een kleine 2 uren. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten